Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

ΕΧΩ ΠΟΛΛΕΣ ΑΓΚΑΛΙΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ


Είναι η στιγμή που θέλω να έχω μέσα στην μέρα μου για να αντλώ δύναμη...
Έτσι μπορώ και αντέχω πολλά ...
Είναι μαγική στιγμή να ακούω την καρδιά του άλλου...
Να νιώθω οτι τον ηρεμώ...
Να ξέρει πως με αυτήν την επαφή για λίγο, θα διώξουμε το αγχος...
Έχω πολλές αγκαλιές γύρω μου, και ευχαριστώ πολύ για αυτό...
Είναι φορές που τις θέλω πιο πολύ και απο ότι ξέρω εγώ...
Όμως οσες και να εχω την μέρα... θέλω μια μόνο για μένα...την νύχτα δίπλα μου...
Είναι εκείνη η στιγμή...που μέσα στην νυχτα θα σηκωθώ και θα ξέρω πως είναι κάποιος εκεί για μένα και εγω για αυτόν...
Το λεπτό που θα αναπνεύσω το άρωμα του ...μέσα απο μικρές κινήσεις....
Που θα γίνει αυθόρμητα γιατί έτσι ένιωθε ο άλλος εκείνη την ώρα...
Να ξέρεις πως μέσα στα χέρια σου νιώθω ωραία, ασφαλής, σίγουρη, δυνατή...
΄Μέσα απο αυτήν την απλή και μικρή για σένα κίνηση, εγώ ξέρω οτι είσαι εκεί για μένα...
Έχεις την δυνατότητα να κάνεις ένα μικρό και μεγάλο δώρο σε όλους....
Μέσα απο την μαγική ένωση των χεριών σου γύρω μου, ονειρεύομαι για δύο...
Έλα...όποτε πιστεύεις οτι αξίζει και μπορείς και εγώ θα σου έχω μια αγκαλιά μόνο για μας....

8 σχόλια:

  1. Είναι ότι ωραιότερο αυτό το άγγιγμα..έστω κι αν είναι μια στιγμή η μια αιωνιότητα...να απλώσεις το χέρι και να ξέρεις ότι θα ειναι ΕΚΕΪ το δικό του να το αγγιξεις... φιλια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ειμαι το παιδακι της αγκαλιτσας το ξερεις ε; ειναι ενα ενεργο συναισθημα απιθανο τελειο οποτε ναι το χαιρομαι καθε φορα που το ζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ρουλα μου ειναι απιθανη η ασφαλεια που σουδινει η αισθηση οτι ειναι εκει καποιος για εσενα να σε προσεχει. εχουμε δυο χερια που προσφερουν κατι μαγικο γιατι να το στερουμε απο τους αλλους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχα καλα εκανες εχω μια για ολους ελαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγκαλίτσες να έχεις πάντοτε κορίτσι μου !!
    Να σου πω και χρόνια πολλά για τη γιορτή σου γιατί δεν μπορούσα να σου στείλω σχόλιο, δεν ξέρω τι έκανες ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. λυριελ μου κουκλιστικο μπισκοτακι μου να εισια καλα εκει στα ξενα βρε να χεις πολλες αγκαλιες γιατι κανει κρυο εκει...
    ειχα βαλει να γραφουν οσοι ειναι εγγεγραμενοι μονο αλλα δεν πετυχε οποτε ξανα κοντα σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις