Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011

ΘΕΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ =ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

Καλημερα σας....
να μια θετικη λεξη καλη μερα= ευχη
Αν λεμε οτι η καλη μερα απο το πρωι φαινετε ειναι γιατι κατι καλο μας ετυχε και εχουμε καλη διαθεση
Αν θελουμε να την κρατησουμε η αλλιως να αυξησουμε την ισχυη της ας κανουμε το εξης απλο
Σε ολα να λεμε θετικες απαντησεις.



ΝΑΙ









μπορω 







θελω  







εχω








γινετε








φυσικα






βεβαια








ευχομαι









ειμαι








 υπαρχω









νιωθω







αισθανομαι

2 σχόλια:

  1. Καλημέρα Αισιόδοξο παιδί!!!! Και να είσαι σίγουρη πως αν δεν λείψουν ποτέ αυτές οι λέξεις απο το στοματάκι σου, η ζωή σου θα άλλαξει προς το καλύτερο!!! Κάτι ξέρω κι εγώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γιατι βρε κικουλα μου κανω προσπαθειες να ειμαι καλα ας το κανουμε ολοι
    τις εχω βαλεια απεναντι μου καθε μερα και τις κοιτω γαι να τις λεω καντε το και εσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις