Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2017

ΕΣΥ; ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΣΟΥ;

Κάθε χρονιά που μπαίνει έχουμε νέους στόχους... 
Οκ μπορεί ν είναι και παλιοί αλλά επειδή δεν έχουν γίνει τους ονομάζουμε καινούργιους μπας και τους ζήσουμε ή εστω να προσπαθήσουμε να τους δούμε. 
όμως εσυ; σίγουρα κάνει ότι μπορείς;
Ας πούμε, λές θέλω να αδυνατίσω, και μετά τρως τούρτα; 
Ε όχι παιδιά δεν θα συμβεί τότε ποτέ αυτό που θέλετε. 
Πάρτ χαρτί και μολύβι, αφήστε το πισι ήρεμο, και γράψτε με νουμερα μπροστά στόχους. 
Στόχος είναι κάτι μετρήσιμο 
πχ. θέλω να χάσω 4 κιλά σε ένα μήνα.
Ευχή είναι το αχ πόσο θα ήθελα να αδυνατίσω, αλλά με καλεί η τούρτα κρίμα να μην απαντήσω με ένα κουτάλι. 
Σίγουρα προσπαθείς λοιπόν να κάνεις αυτά που ο ίδιος υποσχέθηκες στον εαυτό σου;
Και τώρα θα με ρωτήσεις για μένα;;
Καλά καλά μην φωνάζεις δεν είμαι καλύτερη;
Απλά πλέον έκανα μεγάλο χαρτί το τι θα ήθελα να ζήσω μέσα στην χρονιά, που φυσικά εξαρτάτε απο μένα αν θα το δω να γίνεται πράξη. 
Θυμάμαι στην σχολή κάθε εξεταστική γράφαμε τα μαθήματα που δίναμε και αν το περνούσαμε, το διαγράφαμε με τέτοια λύσσα που ο τοίχος είχε γραμμές. 
Αν όμως δεν πήγαινα να δώσω μάθημα, ή κοβόμουν εγώ θα έφταιγα και η γραμμή δεν θα υπήρχε στο μάθημα οπότε πάλι εγώ θα το ξανά διάβαζα και θα το ξανά έδινα. 
Ε έτσι και φέτος είπα οτι το αγαπημένο σου νούμερο το 17 ήρθε και σε χρονιά και πλέον μπορείς να κάνεις όσα θες. 
Έτσι νέα συλλογή για τα κοσμήματα μου stekia pantou και για να μην μείνεις με την απορία ακολούθησε με για να τα δείς. 
Σχεδιάζω νέα συλλογή με τσάντες il progetto bottiglia και πλέον ξέρεις ε; ΑΑΑΑ δεν θέλω τέτοια γρήγορα πήγαινε να με ακολουθήσεις και μην βαριέσαι ένα κλικ είναι βρε και ένα ακολούθησε με.
Είσαι γυναίκα; αγαπάς τις μπύρες; μπορείς και εσύ να διαβάσεις ότι έχουμε να πούμε γιατί αυτός είναι ο στόχος μου για φέτος να μάθω στις γυναίκες να ξέρουν να πίνουν σωστά ή τουλάχιστον να μην έχουν οι άντρες ρατσιστική προκατάληψη απέναντί τους οτι δεν ξέρουν τι πίνουν. Κρίμα δεν είναι; Βασικά άδικο είναι οπότε κορίτσια μου όλες ενωμένες μπορείτε να μου πείτε τις απορίες σας εδώ Fem-Ales 


Φέτος βέβαια με αυτά τα κρύα στόχος μου είναι να μάθεις καλύτερα το φλαμούρι. Ναι ναι καλά ακούς και γτ οχι κυρίε μου; ε; τι σου έκανε το φλαμουράκι; καλό γλυκό χαλαρωτικό είναι οπότε διάλεξε το να το πίνεις καθώς με διαβάζεις. Βασικά το διάλεξα εγώ για σένα οπότε απλά αγόρασε το απο το Axiochori Garden 
Απα πα πολλοί οι στόχοι μου για φέτος πτώμα έγινε η καλλιτέχνιδα
Αντε παιδιά μου βοηθήστε με και μένα να σας χαρώ να σκάσει το χειλάκι μου και να τραβήξω γραμμή πάνω στο νούμερο 4 9 12 που έχω βάλει τα ανάλογα ποστ μου. 
Εσύ όμως δεν με είπες; Τι στοχεύεις φέτος; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις