Δευτέρα 9 Μαΐου 2016

Η ΔΟΥΛΕΙΆ ΜΟΥ ΣΤΟ ΧΩΝΊ

Και κάθε φορά που κάθομαι μπροστά απο την άδεια οθόνη, με ένα λευκό χαρτί μπροστά μου λέω...
- και τώρα δεσποινίς Ιωάννα τι γράφουμε στο κοινό που μας διαβάζει; Να είναι κάτι καλό και ενδιαφέρον πρόσεχε. 

Και χμ χμ αυτή τη φορά σας έχω καλά νέα. Η νέα δημιουργική φάση που περνάω, και ο κύριος πλέον πόρος ζωής μου είναι οι νέες τσάντες μου. Αν δεν ξέρεις για αυτές μπορείς να διαβάσεις το κείμενο εδώ il-progetto-bottiglia και να μάθεις για αυτές. Μπορείς να μπείς στα δύο προφιλ μας και να δείς την δουλειά μου. 
 Απο εκεί και πέρα όμως ήθελα να κάνω κάτι διαφορετικό απο την αρχή. Με ξέρετε πλέον δεν μπορώ να κάνω κάτι συμβατικό αλλά κάτι μοναδικό. Έτσι η δεύτερη τσάντα μου έχει την μορφή ένος μπουκαλιού ελαιολάδου και έχει βραβευτεί για το design Της στην Γαλλία. Κυρίως όμως βραβεύεται κάθε μέρα απο εσάς. που την διαλέγετε για το ντύσιμό σας. 

  
Εχθές όμως είχαμε την τιμή να ήμαστε στην εφημερίδα το χωνί σε ένα απλό ένθετο μόδας με θέμα έλληνες δημιουργοί . 3 σχεδιαστές ήταν οι εκπρόσωποι και μέσα σε αυτούς και εμείς. Να πω οτι είναι ωραίο να φτιάχνεις την ημέρα κάποιου. σε αυτό βοήθησε η Έλενα Φάκου Που μπορείτε να την δείτε εδώ Elfashionista/il-progretto-bottiglia-e-litsa/  και ειναι η υπεύθυνη για το κείμενο και την ύλη. Να πω οτι έκανε καλά την δουλειά της και τόνισε σωστά τα ονόματα όλων των συνεργατών μου. Ένα μεγάλο ευχαριστω στην νέα fashion blogger Που είναι πολύ συνεργάσιμη Ευγενία Παλούμπη που μπορείτε να δείτε το πάντα ενημερωμένο blog Της http://fashionyouep.blogspot.gr/ Το μαγαζί στην Αθήνα oinoscent Για την παραχώρηση του χώρου για την φωτογράφιση 

Μεγάλη χαρά και τιμή για να γνωριστούμε καλύτερα  για την δικαίωση που έρχεται απο την δουλειά κάθε μέρα https://www.instagram.com/ilprogettobottiglia/ και για την αγαπη σας 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις