Πέμπτη 5 Μαΐου 2016

ΑΝΕΡΓΟΣ = ΑΧΡΗΣΤΟΣ.?!

Άνεργοι είναι πολλοί εκεί έξω. Αποφασίζουν να φύγουν είτε με οικογένειες είτε μόνοι τους για το εξωτερικό για μια καλύτερη ζωή. πολύ θεωρητικό αυτό αν σκεφτείς οτι και έξω μπορεί να κάνουν δουλειές που εδώ δεν θα σκέφτονταν να κάνουν. γιατί όλοι γιατροί δεν είναι έξω. 
όσοι όμως δεν έχουν έναν συγγενή, έναν γνωστό, μια βάση για να πάνε έξω ή λεφτά για να το σκεφτούν, καν το εξωτερικό, μένουν εδώ και ταλαιπωρούνται με δουλειές και αν του ποδαριού, ή μένουν απλήρωτοι εκεί που δουλεύουν αλλά δεν δηλώνουν άνεργοι. 
όσοι όμως δεν έχουν τίποτα και με όσες γνώσεις έχουν προσπαθούν να κάνουν κάτι είναι υποχρέωσή μας να τους βοηθήσουμε. ψυχολογικά πρώτα. υπάρχουν σεμινάρια ομιλίες συγκεντρώσεις για να σε βοηθήσουν. το θέμα είναι τι γίνεται όταν γυρνάς σπίτι σου και ακούς την γκρίνια των δικών σου. 
είμαι και εγώ επίσημα μια άνεργη. με πτυχία και γνώσεις θεωρητικά αλλά για το κράτος μεγάλη, προγράμματα που δεν πληρώνουν όσους δουλεύουν απο τον οαεδ και απο την οικογένεια μου μεγάλη που πρέπει να παντρευτεί αν και αυτό το έχουν ξεχάσει γιατί ποιός να γυρίσει να κοιτάξει μια άνεργη και μεταξύ μας δεν μπορώ να κάνω και πολλά με κάποιον πλέον και απο την άλλη μικρή για να μένω στο σπίτι. 
απο την μια δεν μπορώ να βγω και να παω όπου θέλω γτ απο που βρήκα τα λεφτα και απο την άλλη στειλε και κανένα βιογραφικό δεν ξέρεις τι μπορεί να κάτσει. το να σε λένε άχρηστη οι ξένοι πες πάει και έρχεται το να σε λένε όμως οι δικοί σου εμένα προσωπικά με πειράζει και ας μην το λέω. ξέρω είναι δυσκολο και δεν είμαι η μοναδική αλλά πιο σκληρό είναι να λείπω απο την ίδια μου την ζωη που κανονικά θα έπρεπε να είμαι μέσα και να την ζω εντονα. να δημιουργώ και όχι να κλαίω και είναι πολλές οι φορές που θέλω να ουρλιάξω αλλα χαμογελάω. 


παλιά δεν είχα προυπηρεσία τώρα έχω και δεν πληρώνουν. παλιά ήμουν μικρή και δεν ήξερα τωρα μεγάλωσα και δεν με θέλουν. μην νομιζετε οτι εξω ειναι καλυτερα πιο δυσκολα ναι πιο πολλες ευκαιριες ναι αλλα και παλι ειναι οτι εσυ επιλεξεις να εισαι. να ζηταω λεφτα για αυτο που λες εσυ απλο δεν θελω και ο λογος που ραβω τσαντες ειναι για να τις πουλαω και να εχ εστω και δεκα ευρω. αυτες χωρις να το ξερουν μου εμαθαν πολλα για εσας και για εμενα. 
παρόλα αυτά ακόμα και στνην θεση που ειμαι ειτε το θελω και το ξερω ειτε οχι εμαθα να βοηθαω πρώτα εμένα με όσα μαθαίνω και μετα τους αλλους με οσα ξερω. αχρηστη ομως ειναι φορες που νιωθω και εγω και ας μην το ακουω. και τοτε τι κανεις;

5 σχόλια:

  1. Σε παρακολουθώ εδω και πολύ καιρό αν και μερικές φορές δεν εχω το χρόνο να επισκεφτώ το blog σου. Ελκουμε ότι μεσα μας πιστεύουμε και όταν εμεις βάζουμε επίθετα αρνητικά στον εαυτό μας κατεβάζουμε την αυτοεκτίμησή μας.Στα δύσκολα χρειάζεται η δύναμη να είναι ο μεγαλύτερος βοηθός. Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οχι βέβαια
    ανεργος μπορει να σημαινει και ανθρωπος χωρις μεσο
    πλεον αν δεν εχεις μεσο ουτε σε σουπερ μαρκετ δε σε βαζουνε

    καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ πόσο το καταλαβαίνω...κ γω στην ίδια κατηγορία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Διάβασα το κείμενο σου με προσοχή καλή μου και έχω να σου πω ότι ο άνεργος δεν είναι ποτέ άχρηστος !!Η ανεργία μας αποσυντονίζει και χάνουμε τον εαυτό μας από την απόγνωση και αλήθεια εκεί θα φανούν οι φίλοι να μας στηρίξουν ηθικά και μόνο !!! Μην το βάζεις κάτω ..μην τους κάνουμε το χατήρι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις