Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2015

WEEKEND

Ξυπνάς Σάββατο πρωί και τι μαθαίνεις;. η τελευταία μέρα του καλοκαιριού λέει. Αύριο η ώρα θα δείχνει επίσημα χειμώνα. Καλά δεν το λέω για κακό ότι είναι άσχημα. 
Αντιθέτως εκείνη την κρύα διάθεση θέλω, για να χωθώ στο πάπλωμα μου και να βλέπω ταινίες. Δεν ξέρω αν στο έχω πει αλλά πρόσφατα έχω κολλήσει με την σειρά Once upon a time και έχω ξαπλώσει με φίλους σε καναπέδες με τις ώρες. Άλλο ένα συνήθειο μου είναι να μην μπορώ να δω ταινία χωρίς αγκαλιά, οπότε έρχονται σπίτι μου και την βλέπουμε. Ενδιαφέρουσα ιστορία, που όμως προσωπικά σε κάποιες στιγμές της με κουράζει. 
Έχω μια ντάνα με βιβλία, που θα ήθελα να διαβάσω, και κυρίως να ζοριστώ να κάνω τα ισπανικά μου γιατί είναι μια γλώσσα που με ενδιαφέρει. 

Σας έχω πεί οτι έχω κάνει ένα νέο ξεκίνημα;;;;
Το il-progetto-bottiglia είναι η δουλειά μου και θα ήθελα την στήριξή σας σε αυτό. Μια κοινοποίηση στις σελίδες σας θα βοηθούσε. Μου τρώει πολλές ώρες και κυρίως με τις φωτογραφίσεις που πρέπει να κάνω και να σχεδιάσω, οπότε με μια μηχανή στο χέρι είμαι. 
Κείμενα ετοιμάζω για το περιοδικό Vol drinks όπου εκεί θα είμαι καθαρά ο εαυτός μου για το οινικό κομμάτι και νέες προτάσεις οίνου έρχονται μετα τα Πελοποννησιακά κρασιά που δοκίμασα. Μπορώ να πω οτι είμαι γεμάτη, και θα ήθελα και εσείς να μου πείτε τι θα κάνετε. 

2 σχόλια:

  1. Την λατεύω αυτή την αλλαγή της ώρας! Αγαπώ τον χειμώνα και δεν τον αλλάζω με τίποτα!
    Αυτό το χουχούλιασμα που λες κι εσύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου!καταρχήν να σου πω οτι το once upon a time το παρακολουθώ κι εγώ από τότε που ξεκίνησε ! Μου αρεσει πολύ αλλά ναι, θα συμφωνήσω μαζί σου οτι σε κάποια σημεία κάνει "κοιλιά!"
    Πολύ ωραια όσα κάνεις και φυσκα θα υποστηρίξω τα βήματά σου!!!
    Καλό απογευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις