Παρασκευή 10 Απριλίου 2015

MARIO KONSTANTINI ΧΕΙΡΟΠΟΊΗΤΟ ΚΟΣΜΗΜΑ

Τα γνώρισα απο το πρωινό μου στο Mega Πολλά χρόνια πρίν. μπορεί και 3 αλλά μου άρεσε σαν δουλειά και έψαξα αμέσως να την βρω. 
Απλά σχέδια, αλλά πολύ χαρακτηριστικά. Πολύ όμως. 
Με τράβηξαν οι ωραίες φωτογραφίες όχι μόνο σαν εικόνα αλλά και σαν σύνθεση. Πρωτότυπες.
Ναι οκ κολιέ σκουλαρίκια δαχτυλίδια βραχιόλια έχει αλλά και πάλι αν είσαι καλός σε αυτό που κάνεις ξεχωρίζεις. 
Δεν φοράω μεγάλα κοσμήματα το ξέρετε, αλλά αν είναι να βάλω κάτι μεγάλο ας είναι ένα και καλό. 
Λουλούδια. Είναι θέμα κοσμήματος. και πλέον λόγο άνοιξης οι φωτογράφιση είναι μοναδική σαν σύνθεση.

Γεωμετρία. Κάποια είναι ωραία κομμάτια και τα λατρεύω. 
Καρδιές. Αγαπημένο θέμα και ναι θα φορέσω μια μεγάλη. 
Εδώ προσπαθούμε να κρατήσουμε στα χέρια μας μια άλλου ανθρώπου μια κατακόκκινη δεν θα κρεμάσουμε; 
Απλά αν κοιτάξεις βιτρίνες θα τα βρεις μέσα και θα ήθελα να ξέρεις τον καλλιτέχνη μέσα απο εδώ. Απο μένα.
Να πεις μου το έδειξε η Ιωάννα. 

facebook page Mario Konstantini.gr

2 σχόλια:

  1. Καλή μου φίλη σου εύχομαι από τα βάθη της καρδιάς μου Καλό Πάσχα και η Ανάσταση του Κυρίου να σου φέρει ότι καλύτερο στη ζωή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις