Πέμπτη 16 Απριλίου 2015

ΣΚΕΨΕΙΣ

Έμαθα πως όταν παίζει το κασετόφωνο και όταν έχεις γύρω σου κόσμο που σε κάνει να περνάς καλά, απλά ο χρόνος δεν υπάρχει. 
Η μηχανή μου, το lap top Μου, η φίλη μου που έγινε μοντέλο και τα κλικ να πέφτουν βροχή.
έξι ώρες γελούσαμε, διασκεδάζαμε, περνούσαμε καλά, αλλάζαμε πόζες, ρούχα, και διάθεση. Το αποτέλεσμα θα έρθει σιγά σιγά στην σελίδα μου Ioanna-S-YPO-photography 
Πέρα απ το διάλειμμα που κάνω στην δουλειά ως το τέλος της εβδομάδας, το πιο ωραίο είναι οτι θυμάμαι τι μου αρέσει και το εφαρμόζω, διαλέγω να κάνω ψώνια για μένα, και διάφορα ρούχα έρχονται στα χέρια μου, και αναζητώ νέους δημιουργούς. 
Νεα τρέλα επίσης είναι το tichu που θέλω να ανέβω επίπεδο.
Αν έχετε να μου προτείνετε κάποια ραπτομηχανή απλή θα το χαρώ γιατι ψάχνω και δεν ξέρω τι να διαλέξω. 
Καλά κρασιά έχουμε για εσας στην καβα κόντος μπες να δεις τι είναι και που μπορείς να τα δοκιμάσεις 
Κατα τα άλλα ας πω ηρεμα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις