Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2015

JO PLAYS WITH COLORS



Είναι απο τις σελίδες που με κέρδισαν με την δουλειά τους, την απλότητά τους, τις ιδέες της. Είναι το στυλ κοσμημάτων που μου ταιριάζει και είναι όλα σχεδιασμένα και κατασκευασμένα στο χέρι. 
 Προσέχει τους πελάτες της και έχει το κοινό της. Μια μικρή επιχείρηση ας το πούμε που κάνει αγώνα μέσα σε μια χώρα που υποτίθεται οτι καταρρέει. Μα να ξέρεις πως με δημιουργικούς ανθρώπους ποτέ δεν θα συμβεί αυτό. 
 Δαχτυλίδια κυρίως νιώθω πως είναι το φόρτε της... Και αγάπησα πολλά και διαφορετικά σχέδια. Το μέταλλο είναι το στοιχείο της και μετά τα κορδόνια. Την γνώρισα μέσα απο τοjamjar και απο τότε προσέχω κάθε βήμα της  Πέρνα μια βόλτα να δεις τι σχεδιάζει και θα καταλάβεις ίσως και να νιώσεις τον ενθουσιασμό μου. 

FACEBBOK PAGE jo plays with colors

5 σχόλια:

  1. Όντως! Πολύ ιδιαίτερα και παιχνιδιάρικα δαχτυλίδια!
    Μου άρεσαν όλα!
    Πάω να δω τη σελίδα της, αφού προηγουμένως σου πω, πως εξίσου με τα κοσμήματα, μου άρεσαν και οι φωτογραφίες σου!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οι φωτο ειναι απο την δημιουργο οχι δικες μου αλλα μερσι

      Διαγραφή
  2. ειναι πανεμορφα! ευχαριστουμε για τη σελιδα! φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις