Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2015

ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ

έχω χαθεί η αλήθεια είναι το ξέρω και ζητάω συγνώμη αλλά αν δείτε πως τρέχω ήρωα θα με βγάλετε μια βδομάδα έχω να κάτσω στο πισί και για αυτό δεν έχω γράψει και κάτι. 
πλέον πήγα για ψώνια και προς το παρόν πήρα ένα κόκκινο παλτό ελπίζω να βρω και κάτι άλλο σε ρούχα. πήρα κεριά σκοπευω να παρω και βιβλια μποτάκια πηρα αθλητικά οκ οποτε βουρ για το δημιουργικο κομματι.

με την νεα μου μηχανη θελουμε δουλεια να κανουμε οποτε πολλα κλικ τραβαω και ετοιμαζομαι για ταξιδια 
ελπιζω και ευχομαι να ειστε καλα ετοιμαζω διαγωνισμο για τα γενεθλια του μπλογκ μου και θα χαρω να με στηριξετε και να κερδισετε 

3 σχόλια:

  1. Ολοι χανομαστε πότε πότε... δεν πειραζει... μεγιά τα ψωνια σου και οτι καινούργιο έχεις παρει... να είσαι καλά και να περνας ακομα καλύτερα.. φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλέ, γιατί ζητάς συγνώμη?
    Άντε απόλαυσε τα εκτός blogging, ψώνια, τρεξίματα και... φωτογραφικά κλικ και εμείς εδώ είμαστε!
    Καλή συνέχεια!
    Να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα και καλη εβδομαδα να εχουμε φιλη μου! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις