Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

ΜΑΞΙΛΑΡΙΑ

Μεγαλα. μικρά, απαλά, σκληρά, με φωτογραφιες, με μυνήματα, με φινέτσα, για μωρά, χειροποίητα, απλά όλα κάτι έχουν να πούν.
όταν ε΄σια μωρό κοιμάσια μαζί τους
όταν είσαι ζευγάρι το μοιράζεσαι και θες να εχεις κατι ξεχωριστο




όταν μεγαλωνεις καθεσαι πανω τους
Δινουν ομορφια στο καθιστικο
Χαριζουν φινετσα στο κρεβατι
Τα φτιαχνεις εσυ και τα χαιρεσαι
τα μυριζεις για να θυμηθεις το αρωμα του
Μετα απο ολα αυτα και αλλα τοσα που τους κανουμε
Μηπως...λεω εγω τωρα ...μηπως...
Να τους δωσουμε την προσοχη που τους αξιζει; 

8 σχόλια:

  1. Τι ωραία...Τι ωραία!!!!!!!!
    Μάτια μου....σε φιλώωωω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΟ ΓΛΥΚΟ ΜΗΝΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΣΟΥΠΕΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν το αλλάζω το μαξιλαράκι μου..ειδικά αν νυστάζω ή ''εχω πολλά στο κεφάλι μου'', είναι ο καλύτερος μου φίλος..

    ''mystickland.blogspot.com''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κουνελακι μου ειναι τα αγαπημενα μου μαξιλαρια και το καθενα που εχω σπιτι μου κρυβει μια ιστορια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. φουφουλα μου ποτε θα κανεις και εσυ αναρτηση; χαθηκες; εισαι καλα; καλο μηνα και θα τα λεμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ολυ μου ειναι μερικα μαξιλαρια που σε εμπνεουν και για το μνμ που εχουν απανω τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μυστικ μου ειμαι στο σπιτακι σου αλλα απο το μπλογκ λοβιν οκ; σε παρακολουθω και εχεις φανταστικη δουλεια πραγματικα μερικα μαξιλαρια τα λατρευεις για πολλους λογους και τα θες ολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις