Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2015

ΤΖΑ ΗΡΘΑ ΚΑΙ ΕΓΩ

οκ χάθηκα λιγάκι αλλά έχω πολλά και καλά πράγματα που έκανα και όλα ενδιαφέροντα για μένα δλδ μετά για τους άλλους. 
Λοιπόν πάνω απο όλα να σας πω για την συμμετοχή μου στην φωτογράφιση για τον διαγωνισμό με θέμα ανοιχτές πόρτες στο open house thessaloniki που με ωρίμασε φωτογραφικά- εγω και το τυρί ένα πράγμα- ήταν το καλύτερο σχόλιο της καθηγήτριας μου. Σκοπός ήταν να βρουμε μέσα απο τα κτήρια των ξεναγήσεων τα καλύτερα σημεία του Design και της αρχιτεκτονικής των κτηρίων. 
  Μετά έκανα κάτι ταξιδάκια στην Νάουσα και την Αθήνα για λίγες ώρες μόνο για να δοκιμάσω καλά ελληνικά και ξένα κρασιά. Εγώ οι σημειώσεις μου και η μηχανή μου τα είπαμε τα γράψαμε και τα ήπιαμε καλά. απο τα ωραιότερα κομμάτια της δουλειάς μου να δοκιμάζεις ποιοτικές προσπάθειες 
  Αν θέλετε και εσείς να συνεργαστούμε με τα ωραία προιόντα σας και να σας κάνω φωτογράφιση, μπορείτε να μπείτε στην σελίδα μου Ioanna-S-YPO-photography  να δείτε πως βγάζω εικόνες και αν σας αρέσει θα χαρώ να συνεργαστούμε...
  Το οτι έμεινα χωρίς δουλειά ήταν ο λόγος που χάθηκα λίγο αλλά κυρίως γιατί δημιούργησα κάτι νέο. Οι τσάντες σε μορφή μπουκαλιού είναι η ιδέα και η εργασία μου όπου θα ήταν μεγάλη μου χαρά να πατήσετε like στην σελίδα μου για να με στηρίξετε IL-Progetto-Bottiglia ή αν είστε απο τους πιο προχωρημένους ακολουθήστε με στο Instagram il progetto bottiglia  όπου με την αγορά σας θα είναι ένα πρωτότυπο δώρο και μοναδικό καθώς έχουν μείνει λίγα τσαντάκια και δεν θα ξανα βγούν. τιμή μου η bloggoγειτονειά να με στηρίξει. 
  Φυσικά τα κοσμήματα μου τα συνεχίζω με προσεγμένη φωτογράφιση και νέες ιδέες και μπορείτε να τα δείτε και εσείς παντού. όπου και να με ακολουθήσετε θα το χαρώ. 
facebook stekia.pantou
pinterest stekia pantou
blog http://stekiapantouu.blogspot.gr/
instagram stekia pantou
twitter   stekia pantou

Αυτά τα νέα μου πάνω κάτω, βλέπω ταινίες διαβάζω σχετικά με το μαρκετινγκ βιβλία παρακολουθώ έλληνες σχεδιαστές αυτά 
Εσείς; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις