Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2015

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΙΝΑΚΙ ΜΟΥ

τούρτα... 
σήμερα όλοι περιμένουν οτι θα φάνε τούρτα.
το γιατι δεν το ξέρουν αλλα τα τελευταία πέντε χρόνια τρώνε τούρτα και το ζητάνε πλέον. Τον λόγο τον ξέρουν μόνο δύο δικοί μου φίλοι και εσείς. Προσωπική ανάγκη είναι. Ξέρετε κάθε χρόνο, στο ημερολόγιό του ο καθένας, σημειώνει κάποιες sos για αυτόν ημερομηνίες. Και στο δικό μου είναι η σημερινή. 
Τούρτα...
28/11/2010 η στιγμή που πρώτη φορά πήρα τούρτα για τα γενέθλιά σου, απο τον Νούσια στα Ιωάννινα, και μάλιστα θυμάσαι; την πλήρωσα πιο ακριβά γιατι είπα οτι πάω Αγρίνιο. Blackforest που σου αρέσει ήταν, και την είχαμε φάει το απόγευμα που είχα φτάσει, μετά τα μακαρόνια με κιμά της μαμάς σου. Στο έχω ξανά πει αλλα για αυτό το φαγητό και για να την ξανά δω θα έκανα πολλά χιλιόμετρα. 
 Ένα βράδυ που είχαμε δει ... ολόκληρες ταινίες. Που είχαμε ανάγκη να φάμε την άλλη μισή τούρτα, και πήγα στην κουζίνα να τν πάρω, η μαμά σου την είχε τυλίξει με αλουμινόχαρτο, έκανε θόρυβο στις 12 τα μεσάνυχτα, αλλά τελικά με δύο κουτάλια και πολύ αγάπη την τρώγαμε σιγά σιγά στο πάτωμα και μιλούσαμε...
  Απόψε, είμαι εκείνο το κορίτσι, του πατώματος. Με την τούρτα αγκαλιά, και τον Χάρη να με ακούει να του μιλάω για εσένα. Ακόμα μου λέει, λάμπεις όταν μιλάς για εκείνον και το νιώθω με όλο μου το είναι. Ξέρω τι θα μου πείς, μα είναι προσωπική ανάγκη που δεν αλλάζει και τα γενέθλιά σου θα τα γιορτάζω πάντα. Ακόμα θυμάμαι την πρώτη φορά που σου είπα χρόνια πολλά έως και τώρα. Τιμή μου να έχω γνωρίσει, κοιτάξει, ταξιδέψει, ερωτευτεί τα υπέροχα για εμένα μεγάλα μάτια σου. 
  Θα είμαι πάντα εδώ σε ότι χρειαστείς, θα είμαι πάντα το κοριτσάκι που θα θέλει να σε πιάνει απο το χέρι, και φυσικά θα είμαι πάντα η γυναίκα που θα θέλει να κοιμάται αγκαλιά σου. Το παράδοξο είναι οτι όλα αυτά τα λέω στον Χάρη που είναι πρώην μου για έναν πρώην μου. όπου η ψυχή σου σε κάνει να νιώθεις άνετα ποτε δεν είναι λάθος, ακόμα και όταν στο λένε όλοι έλεγε η γιαγιά μου.Και εγώ μαζί σου πάντα ένιωθα οτι όσο μπορώ είμαι καλά. οτι ανήκω εδώ. ότι μου αρέσει που είμαι μαζί σου. 

  Τρώμε τούρτα και του λέω ιστορίες. δικές μας. που γράψαμε μαζί. μην μου πεις να ξεκολλήσω απο εσένα. είναι φορές, είναι μέρες, είναι μικρά πράγματα που πάντα με γυρνάνε σε σένα. θα είμαι πάντα το κορίτσι και αυτο απο προσωπική μου ανάγκη που θα σου απλώνει το χέρι στα δύσκολα. Και εσύ ότι και να γίνει θα είσαι ΠΑΝΤΑ το δικό μου νινάκι. και ας έχεις πατήσει τα 30.  Θέλω να είμαι η πρώτη που θα σου πει χρόνια πολλά και η τελευταία που θα σου πεί καληνυχτα. Το καλύτερο δώρο για μένα είναι που σε βλέπω να μεγαλώνεις,, να μένεις μεν σταθερός αλλά που διαμορφώνεσαι. Και το για πάντα, για μένα ισχύει. 
  σου έχω φυλάξει ένα φιλί στο μαξιλάρι, ένα σημείωμα στο μπάνιο, ένα μήνυμα στο κινητό και ένα δώρο ζεστό. μα το καλύτερο απο όλα;... είμαι εγώ εδώ... 
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΙΝΑΚΙ ΜΟΥ   

3 σχόλια:

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις