Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

Καλημερα καλημέρα
Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζεται προσωπικά εδω μέσα και δεν το ξέρουμε. Στους δικούς σας, στους φίλους και συγγενής σας. Να μια ευκαιρια σας να βρεθειτε ολοι μαζί γύρω απο ένα τραπέζι. Εξω μεσα στο χαλαρο στο επισημο σήμερα σας δίνετε η ευκαιρια για μια αποδραση.
Σήμερα γιορταζει και η Θεσσαλονικη μας τα 100 χρόνια απο την απελευθερωση της και είναι πραγματικα χαρα θεου να είσια σήμερα στην πολη μας.
Κανεις χάζι τον Ανθιμο να μιλα φιλικα με τον Μπουταρη και ολα τα ηλιθια παρελκομενα.
Να πίνεις μετα καφέ χαλλλλλαρα στην Αριστοτελους ή στην λεωφορο Νικης και να τρως μετα μεσα στα στενα της Βαλαωριτου μια βολτα στην Κρήνη αν είσαι πλουσιος πλεον και για ενα ποτάκι στο κέντρο μας.
Σήμερα να πω χρόνια πολλα και στον Ξαδερφό μου που βρήσκετε στο Όσλο για δωρο γιορτης, στον αλλο ξαδερφο μου που εχω χρόνια να τον δω και στον πεθαμενο μου παππου που οποτε τον βλπεω στον υπνο μου είναι προηδοποιηση για κατι κακο οποτε ας τον καλοπιασω μπας και με ξεχασει λιγο.
Σήμερα καπου εδω στα στενα της Χαριλαου μυριζει ωραια οχι μονο απο τα φαγητα που ψηνονται- εξαλλου καθε μερα κατι αλλο θα δοκιμασεις- αλλα και απο αγαπη και φροντιδα. Δεν ειναι ασχετο αυτο που λεω γιατι μιλαω για τον γνωστο μας πλεον Δημητρη της μπλογκο γειτονιας μας τον αντρα την Αχτίδας που πηγαμε και την ειδαμε με την Ιωαννα. Για περισσοτερες πληροφοριες στο μπλογκ της Αχτιδας για αυτην την συναντηση κορυφης. Να πω καλημερα και στο Ιωαννακι μας και στον καθενα ξεχωριστα σας. Να σας πω πλεον οτι με την βοηθεια του αγιου απο την πρωτη νοεμβρη θα κανω πρακτικη στην σχολη μου, ειπα να ξεκινησω ισπανικα και ιταλικα στην σχολη...πιο πιθανο να κανω μονη μου στους αλλους μαθημα με οσα ξερω αλλα θα δειξει. Θελω την υπογραφη μιας κυριας και ελπιζω να την παρω ε καλε μου αγιε; Χτες ξεπερασα τις προσδοκιες μου, καιμεσα σε μια μερα ειδαν την μια σελιδα που γραφω 9000 ανθρωποι και ειναι χαρα μου γιατι σημερα κλεινω 20 μερες που γραφω και στις 2 και χαιρομαι πολυ. Αν θελετε να μπειτε θα ειναι καρα μας να μου πειτε και σχολια σας να την προωθησετε σε γνωστους σας. www.agrigate.gr www.fuitplus.gr και οι δυο ψαξτε τες. 
Σημερα θελω να σας ευχηθω τα καλυτερα, υπομονη για ολα, αγαπη για το καθε τι, στο φαγητο που θα κανετε σημερα να βαλετε λιγη δοση παρα πανω αγαπης και ολα καλα θα πανε 
χρονια πολλα

2 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά !!!!
    Να'σαι γερή και δυνατή και πάντα επιτυχίες!
    ΦΙΛΙΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γειά σου κοριτσάρα, καλά να περάσεις, να χαίρεσαι τον εξάδερφο **

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις