Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2014

IOANNA S. YPO PHOTOGRAPHY

Όλα γύρω μου είναι εικόνες που ζω έντονα. αλλά μετά περνάνε στην λήθη της μνήμης.
έτσι έκανα μαθήματα φωτογραφίας- καλά μην φανταστείς τα βασικά μόνο- στον καλλιτεχνικό σύλλογο βορείου ελλάδος. απίθανη εμπειρία. 
Μέχρι που πήρα για ένα event την μηχανή του αδερφού μου και απο τότε δεν την ξαναγύρισα. 
σε όλα μου τα κείμενα παντού προσπαθώ να εξασκηθώ με το να βγάζω φωτό. 
Καλά μια απλή μηχανή είναι αλλά κάνει την δουλειά της. βέβαια θέλει και μια καλή κυρίως για τον φακό και την εστίαση του. 
όποιος έχει ασχοληθεί λίγο με την κάμερα ξέρει τι κόλλημα είναι αλλά δεν κάθομαι στα διαδικαστικά να χαθώ. κάνω πολλά κλίκ και μέσα σε όσα κάνω ότι μου αρέσει το βάζω στην σελίδα μου που ετοίμασα στο facebook. 

Ναι η ψωνάρα έκανα ξεχωριστή σελίδα για όσες φωτό απο αυτές που προσπαθώ να βγάλω μου φανούν καλές. ε ναι ναι θα ήθελα το Like σας και την υποστήριξή σας και εκεί με τα σχόλια σας. 
ε οχι να τα βλέπετε όλα τέλεια. να με λετε τι δεν σας αρεσει μπας και πάω ένα βήμα πιο μπροστά. 
αντε και οταν με το καλό πάρω και μηχανή θα σας την δείξω. 
τωρα θελω την αποψη σας για όσες έχω βγάλει. 

facebook page Ioanna-S-YPO-photography

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις